Friday 23 March 2012

My fianCe (part 1)

Aku pun x tau mcm mana aku mau yakinkan kat dia yg aku sntiasa mengingatinya dan merinduinya..tapi lelaki ni susa mau fham2 bah...ntah mcm la mau gtau..bila d cakap nda dpercaya..(yela aku kan budak nakal mana pena pun kena pcaya,tu la pasal).
Aku tau la aku ni nakal sgat,tp nakal2 pun nda kan pena mendua kan b....heheh..btl bah...rindu sangat mau kcau2 b..hahahaa...sian b kan....ok la...sini mau gtau yg hati syg tlah b curi skian lama ni....hahai..ayat power joe!! maafkan klau syg slama ni bt b risau,bimbang nda tentu pasal...b mmg suda faham kan perangai buruk tunangmu ni...maafkan jua coz bt b tggu lama ttg perhubngan kita ni..tp tu smua kan utk kebaikan kta...hehe...1 ari nnt kta pasti akan melalui apa yg pena kta rancang sblm ni b..InsyaAllah jika Tuhan panjangkan jodoh kita...amin.....




b sabar la k...nda lama lg tu..ndakan la slama 7 thun ni b ble tggu kan,jd apa kata kta genapkan smpai 10 thun ka??hehhe....(penantian 1 penyeksaan) b slalu ckp gtu kan..heh.....
b jan la risau sgat k...syg akan sentiasa jaga perhubungan ni k..heheh....
1 ari nnt b mesti akan jd mcm ni ;---->
 Tapi kan b,cuba b tgk kta ni mcm sesuai jd pngapit ja....hahahhaha...jan mara bah b,,k..heh..
Luv u much more.....


k la nnt lain kali syg update kisah cnta kita..hahahha......
tggu time free lg la..hahhaha.......
luv u so much mohd sazieruddin.........

No comments:

Post a Comment